13 December 2010 :) <3

hej hej

har nyss kommit hem från skolan och sitter vid datanoch tänkte skriva lite i bloggen. Idag har det inte hänt så mycket utan jag och Felicia och Andrea gick till våran musik lärare och sjöng Hallelujh fast sen så ville inte musik läraren att Andrea och Felicia skulle sjunga utan att bara jag skulle göra det men jusst nu så vet jag inte om jag ska sjunga eller inte för jag vill inte sjunga själv och jag ville ju sjunga med Felicia och Andrea det var ju därför jag gick med dom till han :O Men jag tror inte att jag ska sjunga plus så orkar jag inte och sen så är det pinsamt :S Men ialf nu så händer det kanske inte så mycket under resten utav dan men ska kanske vara med Mimmi för vi måste skriva klart Pubertet pappret men det är kanske inte säkert för jag kanske ska iväg :P Men ialf i morgon så blir det skolan igen :O HAHA jag orkar igentligen inte gå till skolan men jag måste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0