Film Tips (: <3

hellow där

nu ska ja visa några film tips på skräckfilmer, komedier, romantiskafilmer osv. Hoppas ni gillar filmerna :D <3

Första filmen är en skräckfilm Piranha 3D det handlar om typ en spricka i havetsdjup och där lever det pirajor som inte ätit på flera 100 år :D




Andra filmen är en komedi den heter Jackass 3D. Jag har sett den på bio och tycker att den var rolig och underhållande :) Det handlar om några killar som gör olika stunt som t.ex att reta tjurar och många andra saker :D




Tredje filmen är också en skräckfilm :D Hihi jag har många skräckfilmer ni måste se :D Den här filmen har många sett men den är så BRA! :D Filmen heter Paranormal Activity och Paranormal Activity 2 och det är uppföljaren till den första filmen :) Jag har bara sett den första filmen och den handlar om en man och en kvinna som bor i ett hus som det ''spökar'' :D Under filmen får man se när dom spelar inte på natten då mannen och kvinnan sover :P För det är då allt händer :) Mer tänker jag inte berätta utan ni får se filmen :D



Paranormal Acticity 2 Trailer :D <3





Paranormal Activity 3 Trailer :D <3 ( som ennu inte kommit ut på bio :P Kommer ut 2011 :D )



Hoppas ni gillar mina tips :D Ni får fler i morgon :P <3

Hejdå//Sandra <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0