GodJul :D <3

GodJul allihopa :P

Förlåt om jag inte kunnat skriva i bloggen på länge men min data har typ aldrig fukat och jag har typ aldrig haft tid men nu så har jag fått en ny data :D En laptop den är så j!vla skön så nu kommer jag kunna blogga mer :D Hehe idag händer det inte så mycket utan ja ska t mina kusiner och typ äta lite mat Julbord you know ;P Sen så vet jag inte riktigt vad ja mer ska göra xD Hittar väll på något roligt sen?? ;) Ska lägga ut några bilder på det jag fick igår :)
Saker jag fick:
1. Ny laptop :) <3
2. Kläder :) <3
3. Smycken :) <3
4. Xbox Slim & Kinect :D <3
5. Smink :) <3
6. DvD film Mirrors 2 :) <3
7. Laptop väska Ed Hardly :D <3

Och massa andra saker :D <33

Bjuder på den bilden ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0