Live your life like its your last day

chaachaa bloggen ;)

Nu sitter jag här igen och tänkte skriva lite om min ''jätte'' roliga dag :D Idag så började allt med att jag vaknade ''normal??'' :P Sen gick jag ner och åt lite frukost :* Sen gick jag upp och bytte om till mina riktiga kläder asså bytte om från pyjamas till min andra kläder ;) Fattar ni ?? De e lite svårt att säga när jag själv inte fattar något ;P Men ialf sen så gick jag kolla på TV :D (YAY) Sen gick jag ut lite med min hund :) Sen så gick jag hem och satt vid datan någon timme ;D Sen så fick jag ont i benen så ja gick o tittade på TV igen :D (I know you like it) Sen somnade jag :D (Ohh Yeah nu börjar det hetta till) Sen så vaknade jag igen utav att min TV va på ;) Det var Chuck ;D Sen så tittade jag på TV igen :D (Jippi) Och nu så sitter jag här i min obäddade säng och skriver lite om min dag i bloggen :D Visst hade jag en roligt dag? ;D Jag vet att ni tycker de :*

Lite läskig bild på min hund :O

Den här var väll lite gulligare? ;)


I cant belive it but you dont make me smile enny more ... :(



Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

sv: tack för att du röstade på min son :)

lycka till i tävlingen!



Hur har din helg varit? :)

Kram

2010-12-27 @ 21:29:42
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Anonym

den sissta bilden va skiiit fin sandra man tror inte de e du hhaha :))))

2010-12-28 @ 01:16:58
URL: http://biibeziic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0