Love is all that we need to survive this world ;) !!

Hej hej

Nu sitter jag här i min säng och tänkte spela lite Kinect :D Grymt roligt asså :P Fast det är lite svårt för mig för jag har den i mitt rum och man behöver ganska så stort utrymme för att kunna spela så om man ska spela Kinect så ska man spela det själv :( Fast det går ju bra det me :) Fast redan nu när man bara spelar 1 så är det lite svårt för jag har endå inte så stor plats :O Men vi får väll fixa det på något sätt :D Men ialf jusst nu sitter jag och kollar på Curse of the ring ;) Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorn men hittar väll på något :D Man hittar alltid på något ;) Fast tror jag ska fråga om vi kan åka och köpa lite filmer :P Vill så gärna se The Grudge 2 och The Grudge 3 :D Alla säger att dom är läskiga och visst filmerna är ju gjorda utav kineser och nästan alla skräckfilmer som är gjord från kina är skit läskiga :D Så vi får väll hoppas att den är läskig :) Men nu ska ja nog dra och titta lite på tv ;) !!

Jag till vänster, Leila i mitten, Felicia till höger :D <333 Älskar er verkligen <3333 besök deras blogg: www.dumabrunetter.blogg.se :D <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0