Rubrik? :P <3




Hejhej

Kom nyss hem från Mimmi :D Vi gjorde äntligen klart våran pubertets uppgift :P Vi måste hinna göra klart alla våra läxor innan Måndag för då blir det Jullov :D Jag längtar verkligen :) Fast vet inte riktigt vad jag ska göra på Jullovet fast jag ska kanske träffa min Älskling med Leila och Felicia  HAHA Felicia ska typ Haffa hans bror och Leila ska Haffa hans kompis Kevin :D HAHA vi får väll se hur det går ;) HAHA men ialf idag så hände det inte så mycket utan det var en vanlig dag för mig. Först gick man till skolan man höll på och somna och sen så blev det lunch :D HIHI Det blev Julbord :D Det var jätte gott och under lunchen så satt jag med Leila och Linda.K Aså shit vad roligt vi hade :P För när leila gick och hämtade mjölk andra gången så hälde jag och Linda jätte mycket salt i hennes mat :D HAHA och sen när Leila smakade på det och då kände hon att det var salt på maten så skrattade vi ihjäl oss och sen så gick leila och hämtade en ny tallrik med mat och sen så sa ja att jag skulle hämta mjölk till Leila och då hälde jag och Linda jätte mycket salt i Leilas glas haha och sen gick jag och hälde i mjölk så att det inte syntes något att man hade lagt salt :D HAHA och sen när Leila smakade på mjölken så spottade hon ut det för att det var skit mycket salt i den :P O sen så började Leila och Linda kasta mjölk på varandra och sen så fick vi ta bort det ;P Men ialf och sen så hade vi Engelska läxförhör som gick ganska så bra tyckte jag :D O sen så hade vi Idrott och jag och Mimmi körde Tennis :D HAHA nu har jag skit ont i handen :O Men det går över hoppas ja :S ?
Men nu ska jag gå och äta sen ska jag julpynta lite tror jag ;) ?

Mina ben i sommras vill bli lika brun fast brunare :D <3


Szeretlek most és mindörökké Jag älskar er nu och föralltid :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0