Dålig uppdatering :O

hej hej

förlåt att jag inte bloggat så mycket men jag har inte orkat och sen har ja fullt upp med skolan och dansen och fotbollen. Men nu ska jag försöka att vara aktiv på bloggen. jusst nu så sitter jag och kollar på olika filmer (skräckfilmer) :D klockan 14.00 så drar jag med tjejgruppen (southside) till HERON och bowlar :D det ska bli jätte roligt och kommer säkert att lägga ut bilder lite senare idag för kommer att ta kort när vi spelar :P Hoppas det finns snygga killar där? xD haha man kan ju alltid hoppas på det bästa. Senare idag vet ja inte rikgtit vad jag ska göra?? kanske sitta vid datan eller kolla på TV?? jaa vi får väll se sen :) Jag måste plugga So, Svenska, göra min No läxa (mitt ekosystem) -.- sååå TRÅKIGT!! :o Skriver mer senare idag måste gå nu.. :(

Herrå alla mina blåbär :D// Sandra <3<3


 HAHAHA kolla vad jag hittade :o en suddig bild på mig när jag var liten ;o <3<3 hhahahah lite får man väll bjuda på sig själv xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0