Nemen hejsan :)

hellu everybody! :D <3

vaknade typ nyss xD Igår var vi och bowlade tyvärr så kunde jag inte ta kort för min mobil hackar ;o men ialf... idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra :S jag måste ta hand om min hund hela dagen idag ;o orkar inte!! -.- fast jaa om man valt att skaffa hund så måste man ju ta hand om den :P fast jag kanske hittar på något ialf :D vi får väll se.. Jag vill verkligen gå på bio och se Paranormal Activity 2 och Saw 6 3D :) fast tyvärr så måste man vara 15 ;o och jag är ju bara 13 -.- önskar att jag vore äldre x) fast dom kommer juh säkert släppas ut som DVD dåå kommer jag att tvinga min mamma att köpa dom ;D Hihihih EVIL!! :D kommer nog säkert att skriva ett till inlägg senare idag och skriva om vad jag har hållt på med om de nu blir något? :S vi får väll hoppas :D

Hejdå// Sandra <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0