Shue (:

hellow allihopa sträck upp händerna och ropa!

HAHA ja har så enormt tråkigt xD Jag har typ inget att göra :O men hittar väll på något sen. Ja skulle igentligen vart ute med linda,Mille,Felli och åkt pulka :P Fast mille o felli kunde typ inte så vi pallade inte gå ut sen xD Vi kanske åker i morgon pulka? :D HAHA vi får väll hoppas :P Men idag så har ja inte gjort så mycke utan ja va i skolan hade tråkigt fick tillbaxs mitt So-Prov och fick VG :D jag är så jävla STOLT!! :D Annars så brukar ja vara skit dålig i skolan tror ja? :) Men ialf i morgon händer de inte så mycke utan de blir skolan och sen så har ja Matte-prov i morgon me JON :O OMG!! Men ja får väll hoppas på de bästa :) Sen så har ja dans måste oxå träna på min dans under lunchen för kan typ inte den xD ;o måste verkligen lära mig den för vi har uppvisning den 12 December och man vill ju inte skämma ut sig genom att dansa fel och bara stå där som en idiot :S Men de e bara några steg ja inte kan så måste bara lära mig dom :) Jaha de finns nog inget mer att berätta? :O Men ska försöka blogga i morgon om jag orkar och har tid :S :D

Herrå// Sandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0