Godmorgon <3

hej hej
 vaknade för ungefär 1 timma sen. Jag valde några kläder och sen så ''sminka'' ja mig eller ja tog bara mascara på mig :P Jag måste gå snart så de blir inget långt inlägg. Idag så är det skola igen och vi ska ha So-prov :o jag vill inte ha de men va ska man göra när man går iskolan?? xD Vi har oxå typ spanska förhör jag kommer typ inte kunna något men jag väljer att plugga So först för att för mig så betyder det mycke mer en spanska.. Jag ska gå me Felicia till skolan idag vi ska gå 08.20 för vi börjar 08.50 och de tar typ 20 min för oss att gå till skolan :D Jag ska ladda upp några bilder idag när vi varit i skolan :) Men nu måste ja gå måste sätta på mig skorna och lite sånt ;) HEJDÅ <333

XOXO SANDRA <3

 gammal bild sen skolavslutningen när jag och några andra gick och badade i Brosjön Jag fyllde oxå år den dagen :D 16/6 2010 <333

Kommentarer
Postat av: Linda !

Hahahahaha det var då vi bytte om bakom lastbilen XD <33

2010-09-13 @ 14:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0