Helt slut!

hej där kött o blåbär ;)

kom nyss hem från skolan :D YES entligen fredag de betyder ju bara 1 sak.. DET ÄR HELG!!!! HAHAH så himmla skönt att slippa skolan i några dagar :P Men sen bröjar de tråkiga igen :( Men jaa man får vell hålla ut tills man blir äldre. Idag ska ja typ inte göra något utan ja ska bara till mina kusiner. Men i morgon så ska ja ha match :D
Sköndal-Nackdala jag går i nackdala och den matchen så ska ja stå i mål fast matchen på Söndag så kommer ja att spela back :P Aså ja älskar verkligen fotboll det finns nog inte en härligare sport en fotboll?? :) Jag ska försöka att ladda upp några bilder från idag i skolan det blev inte så många kort på mig och mina kompisar utan de blev mest på Nemanja,Mert,Aleks på korten kommer ni typ se nemanja,Aleks som typ ''bögar'' sig :P HAHA aså ja och mimmi typ skrattade ihjäl oss ;) Nu måste ja dra för vi ska till mina kusiner :D HEJDÅ!<3

XOXO SANDRA <3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHAH Sandra snyggaste bloggen ;) AA fan va vi garvade :P<3

2010-09-10 @ 15:55:04
URL: http://biibeziic.blogg.se/
Postat av: leila

SEIIXXXAASTTE BLGGEN BRE<3

2010-09-10 @ 16:20:15
Postat av: Sandra

hahah aa mimmi vi sattpå bordet o typ dog :P <3333 Haha tack leila :D <3333 Älskar er mina små älsklingar <333

2010-09-10 @ 18:07:01
URL: http://sandratalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0