Länge sen :(

hej hej bloggen

tyvärr hade ja glömt bloggen totallt ;o men nu ska ja försöka vara aktiv :D Jusst nu så sitter ja vid datan och är inne på facebook och kollar några andras bloggar. Jag är sjuk och kan inte gå på träningen idag men ska se om ja blir kallad till någon match i helgen. Idag så var de skolan igen men på So.n så kom 9.orna och skulle prata om partierna i riksdagen aså ja somnade typ aså det var ju roligt att höra dom o allt men jaaa de blev lite för mycke :P Haha OMG vissa i klassen säger att vi kommer att få datorer t skolan aså att eleverna får de OMG hoppas att vi får de för då kan ja blogga o kolla min face varje dag :D haha då kommer ja att vara jätte mycke aktiv med bloggen... Vi hade idrott idag oxå och vi skulle springe till ett ställe som ligger typ 1-2 kilometer bort från min skola och sen när vi var där så skulle vi springa ett varv i skogen som var typ 3-4 kilometer haha jag,mimmi,lukas,kevin,John och några andra sprang fel så vi fick gå tillbaks och bara för det så kom vi sist utav alla i klassen -.- Fast Jon tyckte att vi var duktiga ialf för att vi sprang längre en vad man skulle göra vi sprang typ 5-6 kilometer :D haha ja har inte bästa kondisen men försökte ialf :P Jag ska fråga om någon kan fixa min design för vill ha en snygg ;D Men nu måste ja gå för ja ska typ hålla på med min facebook :)

XOXO SANDRA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0