Seg morgon ;)

hellu där kött och blubär :D

Just nu så sitter ja i sängen o kollar bloggar och skriver i min blogg såklart :D Jag kolla oxå på tv men de finns inte så mycke att kolla på nu på morgonen :( Fast idag 14.30 så ska ja på en match :D Jag ska stå i mål och är jätte nervös vill ju såklart in släppa in några mål :P Jag kommer att lägga ut bilder idag från igår och några bilder jag tar idag :) Jag vet inte vad ja ska göra idag?? Ska väll kanske vara me någon kompis eller sånt :D

 Aleks och Nemanja som typ våldtog varandra?? :P




XOXO SANDRA <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHHA snygga bilder :)

2010-09-11 @ 15:26:24
URL: http://biibeziic.blogg.se/
Postat av: Antonia

Herregud vad lång "Nemo" är! Har inte tänkt på det tidigare, men såg det verkligen på den första bilden, har är typ längre än "Lempa"(och "Lempa" är 192cm)....(ska ABSOLUT INTE tas på ett taskigt sätt) har väl inte tänkt på det tidigare? Men det är väl för att jag inte går i samma klass som honom, och bara ser honom på rasterna?

2010-09-12 @ 20:17:03
URL: http://chiquitalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0