Börja blogga igen :D

cha cha bloggen ;)

Nu har jag funderat över om jag ska börja blogga igen? Och självklart att jag kommer göra det :D Så nu kommer jag börja bli mer aktiv och lägga ut fler bilder och sånt. Kommer be en kompis fixa bloggdesign till mig. Men ialf, just nu sitter jag vid min laptop och skriver lite i bloggen och chattar lite :D Ungefär 18.15 så ska jag gå ut t Mimmi och passa lite boll, sen efter det ska jag och Mimmi iväg på fotbollsträning :D Mimmi kommer kanske byta till A.I.K om hon kommer in (fast de gör hon nog) Och jag kommer nog fortsätta i Nackdala, och sen måste jag snacka med en tjej under min träning och fråga vrf hon startat dumma rykten om mig i Broängen som jag ska byta till :O Vi får väll se vad hon svarar :S Men jag struntar i vad hon säger om mig för hon vill typ inte att jag ska börja i den skolan men oavsätt om hon inte vill det så kommer jag ändå göra de ;) Jag har också fått ett par nya jeans :D

XOXO Sandra <33333


HAHA lite konstig bild ;)

HAHA Yeah :D




Kommentarer
Postat av: Antonia "Anti(Biotika)" West/ Chiquitalover

Söta Sandra <3333333333333333 Saknar dig som fan gumman! :'( :'( :'(

2011-04-13 @ 21:15:32
URL: http://chiquitalover.blogg.se/
Postat av: Linda

SEXII MAMAAAA <333333

2011-04-14 @ 21:06:55
URL: http://lkyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0