Ska sova hos min morbror :)

heej! :D

Jusst nu sitter jag i sängen och kollar på tv (Family Guy :D) Sen 20.00 så taggar jag nog till min morbror för ska sova där ;) Idag hände det inte så mycket :S Det var ganska tråkigt idag fast på No så redovisade Jag, Milena och Linda våran Känd kemist ;) Det var sista dagen för mig idag i Tuna :D Jag längtar till veckan efter påsklovet :D JUSTE glömde :O Det är PÅSKLOV nu :D Glad Påsk :D I morgon händer det nog inte så mycket, kommer nog behöva städa mitt rum, stryka och göra klart alla läxor som jag måste skicka in :O :P På Söndag så är det match mot Huddinge på Storvrets planen klockan 10.00 :D längtar! Fast kommer vara tvungen att stå mål -.- Asså jag vill vara back men eftersom att våran ''riktiga'' målvakt inte vet om hon vill forsätta med fotbollen så måste jag stå för jag är den bästa i laget :D ;) Men nu måste jag ialf dra :( Lägger ut bilder sen på söndag från matchen :)

XOXO// Sandra <33333





Lite bilder :D <3333

Kommentarer
Postat av: Antonia "Anti(Biotika)" West/ Chiquitalover

Sv: Hahaha, jo, det kan man LUGNT säga :D Men har inte haft tid och ork, det har hänt för mycket skit senaste veckan....Och sedan så har jag inte fixat med alla bilder som ska upp på bloggen heller...

2011-05-02 @ 20:00:27
URL: http://chiquitalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0