Godmorgon :) ♥

 

Hej, vakna nyss så hela jag är kaos :P Haha måste fixa mitt hår och lite sånt ;) Ialf idag händer det nog inte så mycke tror jag? Vet inte riktigt :S Eller joo juste, jag har träning idag :D Fan vad jag älskar fotbolls träningar :) Eller jag älskar träningarna om dom är roliga som när mina tränare inte står och tjatar och klagar när vi råkar passa fel eller något sånt -.- Det är grymt jobbigt när dom gör de xD Fast dom gör det bara för att vi ska lära oss och inte göra några misstag ;) Men vi får väll se :P Det blir nog inte ett längre inlägg än det här för måste ju hinna fixa mig och sånt, måste ju hinna me bussen :) Men kommer skriva mer i bloggen lite senare idag :P

 

XOXO// Sandra <3333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0