I'm sorry :(

Chacha, har inte kunnat blogga på jätte länge för har inte haft internet ;o Har fan dampat ut på internet, men nu sitter jag på mimmis data i skolan och vi har bara engelska kvar sen så slutar vi :D Idag så var det en vanlig dag ;) Jag Natalja,Divya och Emma drog till Fimkedjan och köpte godis :D Haha sen började alla tigga efter mitt godis och Theos tiggning var typ som Noras xD Haha men idag ska jag nog bara gå hem och sen ska jag kanske ut och jogga om det inte börjar spöregna ;o Och sen ungefär halv 7 drar jag till Ängskyrkan för att gå på vecka mässan med Felicia och kanske Milena :) Under den här veckan som jag inte kunnat blogga så har det inte hänt så mycket utan har mest vanliga dagar :P Men nu måste jag sluta för Maria kommer bli arg om hon ser mig blogga :S
XOXO// Sandra <333333333333333

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hähähä sandraa Mariiaa ;)

2011-05-17 @ 14:20:46
URL: http://biibeziic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0