Tjabba Tjena Hallå Vi Säger Så ;D


Nemen tjabba, nu ligger på golvet mellan köket och vardags rummet och rullar runt :D Haha nee bara skoja ;) Jag sitter i soffan och pruttar (talar sanning) ;) Idag så har det varit en helt vanlig dag :P Skola som vanligt, skrattat som vanligt ;) Men ialf idag så skämtade Nora om att hon va ''ihop'' med Jonas fast dom e inte de och Nora bah Jonas du har värsta put rumpan xD Haha fast hon e grymt rolig :P Det blir inte så långt inlägg för ska gå och äta macka och sen ska jag ut och jogga med Mimmi klockan 18.00 ;P Så tjabba tjena bloggar mer imorgon :)

Hata mig inte för det jag älskar ;)

XOXO// Sandra <3333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Mimmi

vackraste bilden ;)!

2011-05-05 @ 20:02:16
URL: http://biibeziic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0