Tjenis :)

Hej, just nu sitter jag på Mimmis data och kollade lite nyss på facebook ;) Just nu har jag No fast läraren är inte här :P Så vi kollar lite på internet och sånt ;D Förlåt att jag inte hunnit blogga men mitt internet har inte funkat på jätte länge fast ska börja nu för mitt internet funkar igen :D Fast igår hade vi 2 matcher och vi vann båda :D Först matchen vann vi med 6-0 och andra matchen vann vi med 3-2 fast sista matchen var dom 1 år äldre än oss:P Fast vi var ändå duktiga tyckte jag :P Idag ska jag till läkaren för att typ kolla något, vet inte vad? :S Men nu ska jag gå för måste plugga till mitt Engelska prov i morgon :O Måste kunna skit mycke :S Fast det kommer nog gå bra :)
XOXO// Sandra <33333333333333333

Kommentarer
Postat av: malin

vad har du haft för dig under helgen?:)<3

2011-05-02 @ 11:01:17
URL: http://rosamallan.blogg.se/
Postat av: william

NO är roligt:D



jobbigt med engelska prov iomorn:P

2011-05-02 @ 11:03:01
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0